okay , what do you think ? kalau orang yg ta penah merase maybe dyea takan paham . kalau orang yg ta pena alami , mngkin takan penah peduli .. mulut senang untuk ckp ape-2 , tapi hati kite sape yg tahu ? aku akui aku bukan yg terbaik , namun aku tetap berusaha untuk jadi yg terbaik . sape yg akan menilai diri kite ? hanye manusia yg punye hati . pedih bile dikecewakan , bukan untuk pulih . bukannya untuk pulih sementara . hati yg punye perasaan yg merase semuenye . dunie sekarang hanye pikir bende yg sempurna saje . tapi adkah kite sebenarnya cukup sempurna tuk memiliki sesuatu yg sempurna ? sempurna tu datang dari pribadi bukan dari luaran . 


orang sekarang hanye pandang bende yg cantik , cun and handsome . cube pikir , abis kalau semue nk bende yg cantik , na cun , na hensem , yang ta cantik , ta cun and ta handsome nak campak mane sayang ? dekat laut kea ? think about it takan la na semuenye indah . you all ingat you all puteri/putera raja kea yg na segale-2nya ? deowg jugak ad hati and perasaan . bukan korang saje . cantik ta kekal lame sayang , handsome ta kekal jugak , jangan selalu pandang luaran semata-2 . mungkin kita cantik hati and handsome peribadi . 


jangan penah sakitkan hati orang , nanti orang sakitkan hati kite ? jangan penah kecewakan orang , nati kite pula yg akan dikecewakan . tapi manusia selalu melakukan kesilapan , manusia selalu tersalah lngkah dlm mengatur setiap ape yg patut dilakukan dlam hidup . aku terime semue tu dgn prinsip , insan yang lemah yang selalu melakukan kesilapan , tapi jangan gangu aku bile kau suda ad pengganti . right ? sekarang ni mudah orang tuka-2 pasangan . macam beli baju dekat keday and anak patung dekat keday hadiah . ta suke patung yg ni , beli yg tu . ta suke yg tu , beli dekat keday len . orang macam nie ad belas kasihan and perkemanusiaan tak ? hanye pentingkn perasaan sndiri tanpe orang len . kite pelu berikan mereka peluang untuk terus hidup dan berubah . susa sebenarnya na meramal hati orang lain . semue org bukan same kan . ad yg baik , ad juga yg jahat . well , ta semestinya yg baik tu memang baik dan ta semestinya yg jahat tu memang jahat . macam aku kan ? kite bukan sesiape and juga bukan ape-2 . ape yg penting aku bahagia dgn hidup aku skg . jgn cari aku lg , jika kau ta sayang aku :(