KALAU NAK TAHU SEBENARNYA LELAKI NI MACAM NI :D
lelaki ni , hmm ni dari sudut pandangan aku la , aku tatahu pulak dari pandangan orang lain , dari padangan korang . bagi aku laki ni bukanlah spesis pelik yang susah na difahami . well , aku hidup dgn lelaki dan seriusly aku tabole hidup tanpe laki . sebab aku perlukan seorang ayah , aku ade adik lelaki aku ade abang lelaki kawan-2 lelaki dan semestinya seorang prince charming buah hati aku (: siape yg bole hidup tanpe laki , ce cakap sikit ? kan setiap makhluk dijadikan setiap berpasangan . jadi perempuan perlukan lelaki dan lelaki perukan perempuan . lelaki ni adakalanya ta banyak cakap , biaselah dalam mulut ade emas , haha . takut nati emasnya tercicir sebab tu biase kite tengok perempuan banyak suka bebel . potpet tu ni and lelaki just keep quiet , listen to her . diamkan elok dari cakap bende yg ntah ape-2 , karang due-2 bising sape yg nak dengar ? lelaki banyak ta cakap , sedih diam marah diam jeles diam . tapaya tunggu dyea cakap yang dia sedih marah bagai , tengok tindakannya kite bole tahu ape yg dia rase waktu tu . takanlah setiap kali dia marah dia nak bagitahu , so rase tapaya tanya kot . leaki ni kadang-2 egonya tinggi , suka pretend yg dia oke . tadea pape padahal hati dyea terasa . macam dalam cerita CINTA EYSSA tu . kan si johan ashari tu sebenarnya suka dekat fasha sandha tapi bukan nak cakap . ego suka cakap kasar-2 padahal dalam hati ade taman . cehh , aku suka lelaki yg pandang sorang perempuan jee . bukanlah dia ta pandang perempuan lansung . maksud aku dia tak berapa layan perempuan lain , mungkin layan tapi dia layan aku lebih-2 . kira aku dapat tertinggi dekat hati dia lah , haa macam tu (: lelaki ni tak suke dikonkong , ta suke dikawal tu sebab perempuan jangan jadi queen control , kalau tanya dia tu ni , tak bagi dia buat tu ni lame-2 dia naik rimas . lelaki ni susah na keluar air mata . ade ke lalaki yg senang keluar air mate ? mase kecik yelahh , da besar tatahu la kan . kalau dyea menangis sebab perempuan ohh mai beruntungya perempuan tu . tu maknanya dia sayang korang . sebab laki kan ego , manaya nak keluar air mata tetibe . tapi untuk prempuan yg dia sayang , egonya runtuh sekejap . haha :D lelaki ni tak suka dipaksa . kalau kau si perempuan tanye itu ini , dan dia tanak jawab jangan paksa . mungkin jawapan yg dikeluarkan akan menyebab kau rase sakit hati . lelaki ni kadang2 dia akan cerita dekat korang , si perempuan yg menjdai pujaaan hatinya , bende yg dia tak cerita deka orang lain . kira kau special sebab kau je yang tahu . lelaki ni , ehh hafiz . you tahu , i sayang you sebab tu i cuba faham macam mana you ni . dan sekarang i dah paham (: mydear lovely prince charming , kalau boleh i nak hidup dgn you sampai bila-2 , sampai ke anak cucu cicit . i tak rase i masih muda untuk cakap bende ni , sebab waktu dulu-2 umur 18 pun dah kawin . hehe , tapi i tanak kawen muda lagi , i nak capai ape yg i nak dulu dan semestinya kite kene same-2 berjaya sayang ;D