pernah tak , korang simpan semua masalah dan perasaan yg terlalu banyak sampaikan korang sendiri pun sebenarnya tabole nak tanggung . masalah keluarga , kerja , kawan2 , girlfriend/boyfriends , semuanya tersimpan dalam satu hati yg kecil . semua sedih , sakit , gembira , suka , sayang , marah , benci semuanya tersimpan dalam tempat tu . airmata terus keluar tu je yg mampu . korang same ke dgn aku ? same ape yg aku lalui ? aku pun tatahu kenape jenis aku dilahirkan macam ni , jenis yg simpan semua dalam hari sorang2 . evenpon dgn orang yg kita sayang . aku tetap akan diam sampaikan akan jdi lebih teruk dan aku yg terima akibat . kenapa aku macam ni ? tapi aku bersykur aku dilahirkan sempurna . orang selalu tanye kenape aku bole pendam dan kuat ? sebenarnya deorang yg tatahu aku menangis diam2 sorang2 tanpe orang lain tu jenis aku . kadang2 bila aku down , tersangat down aku rase aku perlukan teman tapi bila aku da ade dgn orang tu , semua masalah aku tibe2 tak jadi share , aku pendam lagi yaallah sakitnya . maslah kawan aku sendiri pun tatahu kenapa kite jadi macam ni .kau ingat lagi mase mula2 kite rapat ? kat mana de kau kat situ ade aku . semua masalah kite share , kite tak penh gaduh kalau gaduh pun kite mesty carik jalan macam mana nak baik semua . kita penah janji berempat nak kawan forever tapi kenapa sekarang kau da betul2 tadea ? kadang2 kita jumpa kau , dan setiap masa kita jumpa tapi kita dah tak macam dulu . bila aku ade masalah , aku nak lari peluk mengadu dekat korang , nak menangis cerita semue bende tapi kita dah tak kawan macam dulu . aku sayang kau kawan , kau kawan terbaik aku . tapi sekarang kau da lari dari aku , kenape ? aku tahu kenape sebab aku jahat kan ? aku jahat tak macam korang , aku jahat sebab sakitkan hati orang . takpe , kalau tu sebab kau tanak kawan dgn aku , aku paham sangat . cuma aku nak cakap bukan semue bende aku nak bende tu terjadi , bende tu yg datang sendiri . enough aku doakan yg terbaik untuk korang . aku tunggu hari kita baik macam dulu2 . apa perasaan ni , kadang2 aku keliru . aku sendiri pun tatahu kadang2 keputusan yg aku buat betul or tak . hafz datang time betul2 aku tengah nangis , time betul2 aku tawar sayang dgn lelaki , time betul2 aku tak sayang orang yg aku sayang dulu . sekarang kite dah couple tapi kenape kau rase ade ragu2 dgn aku even kau tahu aku hanye sayang kau sorang ? jenis kau lain dan jenis aku lain kadang2 aku rase aku tabole nak buat kau bahagia bila dgn aku . kite selalu gaduh , ego , panas baran tapi semue tu kite selesai dgn cara elok . kite bawa bincang time tu aku rase bahagia sebab masalah kite bole bawa bincang secara elok . we don't know what happen next , hati terlalu kecik unrtuk kite simpan masalah besar kita . hmm , kita tengok ape akan jadi nanti . aku harapkan tadea bende buruk yg akan jadi .