serius ni buat aku saket hati . sebab ape , sebab orang kata aku ni berlagak . hello , memang korang kata aku berlagak sebab ape , sebab korang ta kenal aku . cer korang kenal aku , of course la aku ta berlagak . ape lah ! soalan yang memperbodohkan aku . memang jenis aku , ta layan korang ape semue and buat tatao ape korang cakap , ater da aku ta kenai korang . so , takan lah aku na jadi hipokrit kan ? aku pun sebenarnye ta suke na jadi STALKER ! not real myself okay . 


okay , ni aku nak bagi tahu . meh-2 SINI DENGAR ! okay , aku ni bukan peramah and ta pandai na jadi peramah . kalau peramah pon dengan orang yang aku kenal and biase kan dngn orang tu . lepas tu aku ni ta suke orang yang belum-2 kenal lepas t over-2 dah minta macam-2 . heehh , aku fuck gila beb and macam-2 lah . and tolong jangan suke menyibuk ape semue tentang aku , ehh lagi aku fuck gile nak sibuk-2 diri aku . penah pulak ke aku care pasal korang sampai na sibuk about aku . kan ? JAGE DIRI MASING-2 SUDAH ! 


aku pun ta suke nak carik musuh ape-2 bagai semue . siape yang mule kan dulu , aku anngap dyea tu BUKAN BERPIKIRAN yang MATANG , kan ? biase lah lumrah hidup , semue orang tak penah puas dengan ape yang ad .