tuhan , kenapa kau datangkan hafiz untuk aku saat aku ad amy ? sumpah aku tak paham kenape . mungkin sebab nak rase macam mane sakitnya orang lain bile rase tak dihargai . memang dalam diary ni bnyak tentang amy tapi percaye la sejak hafiz ada dgn aku perasaan aku dekat amy dah kurang . aku tatao sebab ape and aku tatao kenape hafiz selalu ad untuk aku . aku dah ready nak bagitahu amy yang aku dgn dyea kawan tapi mase tak menyelebahi kite . aku tahu dyea akan dapat tahu jugak dari kawan-2 dyea yang aku dgn hafiz . hafiz thanks a lot sebab you selalu ad dgn i , selalu takecare i , selalu buat i gembire , selalu bagi i semangat bile i patah hati , selalu buat i ketawe tapi i bodoh tak menghargai semue tuhh . tapi percaye la i ad perasaan suka dekat you . hafiz , ape motif you cerite semuenye tentang you , kisah silam you dekat i ? okayy , i hargai semue tuhh you cerite sebab you kate you sayang i tapi you kenape you boleh percaye i ? okayy , im promise tu janji i yang i takan cerite dekat sape-2 ape yang terjadi dekat you dulu and i takan ungkit ape-2 bende tu sebab i tak penah kenal you waktu tu . bile i tahu semue tuh kisah silam you i terkejut kenape dulu you jadi macam tuh padahal sekarang you tak macam tu even i tatao kadang-2 ape you buat belakang i . okayy , you pon da mengaku yang you memang jahat dulu , and bende yang i tak sangka , budak penang memang mcam tu ke ? okayy , enough . i bodoh kenape i jahat dgn you , kenape i boleh cerite ape yang terjadi dekat i even tak seratus percent you tahu semuenye . i jahat kan ? you tak sesuai untuk i , and i akan buat ape yang terbaik tok orang yang i sayang macam tu jugak you . walaupun i ad perasaan sayang dekat you , i doakan you , i doakan hope you bahagia dgn orang yang sayangkan you dari segalan-2nya . i tahu hubungan i dgn amy dah jauh and dah ta rapat . i sayang syg you hafiz tapi suatu hari nanti pasti you akan tinggalkan i , percaye lahh .