korang ingat tak ayat bawah ni , ayat yang penah aku tulis dalam diary ni . tapi sekarang dah tadea dah , aku dah delete ! kenape , tekan bawah kalau nak tahu . 


16.6.2010 kami mula menjalinkan hubungan atas dasar cinta tetapi setelah setahun enam bulan kami bersame untuk harungi dugaan hidup bercinta , nasib tak menyelebahi kami . pada 12 januari 2012 , terputus lah secara rasmi hubungan kami , kami redha dan menganggap tiade jodoh untuk kite bersama lagi . 


actually , hubungan aku dgn amy dah putus . kenapa ? entah laaa , aku dah ta sayang dyea lagi . jujur aku cakap , aku dah ta sayang dyea , kalau tuhan kembalikan dyea dekat aku balek , seriusly aku tatao nak cakap sayang macam mane , semuenye dah tadea harapan untuk sayang dyea lagi lepas dyea selalu sakitkan hati aku dulu . aku couple dgn dyea dulu memang sebab aku sayang gile-2 dekat dyea tapi lepas dyea sakitkan hati aku and hati aku still sabar waktu kie still couple hati ni dah tak mampu nak cakap sayang dekat dyea , nak cakap cinta dyea , dah tak mampu semue tuhh !