hyee pakwe , hyee makwee (: seriusly aku jelaous tengok couple laen , yess aku singlee . tapi hafiz ade dalam hati aku and aku still tak anggap diri aku yang aku singlee . hafiz la selalu teman aku , selalu ade untuk aku , bahagiakan aku and everything dyea buat macam-2 untuk aku . dyea buktikan yang dyea sayangkan aku , tapi aku , aku tapena buktikan yang aku sayang dyea . memang aku sayang dya tapi aku tatao nak buktikan macam mane , memang bile depan-2 aku nampak malu , tapi hati , hati ni je yang selalu simpan semue bende yang rase . sekarang ni bulan january , tuhan dah tunjuk dekat aku yang aku takan sedih bulan niyh . yess , aku tak sedih , even mase aku putus dgn amy pon aku tak sedih . kuatkan kuase tuhan . sebab air mate niyh da ta mampu menangis sebab lelaki . lelaki yang tapena paham hati perempuan . hafiz , seriusly i tatao status i ape untuk you , u nak terime tawaran you untuk jadi buah hati you tapi hati i tak mampu lagi nak kuat , nak kuat untuk tempuhi dugaan bile couple nanti . you paham kan ? i selesa kite macam ni , i selesa bile you takpenah tingglkan i . yess , ramai cakap kite macam couple , bagus la kalau deowg piker macam tu sekurang-2nya i tak payah berdepan dgn ramai lelaki . i hanye ade you sorang jee , i percayakan you and i percaye you takan buat bende yang tak patut untuk you buat . i berterime kaseh dekat tuhan sebab dyea kenaikan kan i dekat you , sebab dyea bagi hati ni peluang untuk terime you . ehh-2 , i rindu kat you laahh . serius , i happy bile you bawa i kenai-2 dgn kawan you , bile you ajak i keluar , bile you cakap i awex you , bile you teman i pegy keluar dgn kawan-2 i , tengok bola same-2 and semuenye , i tak tahu nak cakap terime kaseh macam mane lagi , you terlalu baik dgn i . hafiz , i rindu nak panggil you gedik . rindu nak cakap iloveyou . i mintak maaf kalau i tak penah jadi terbaik untuk you , i nak cube jadi yang terbaik , nak cube jadi perempuan yang you nak . oke , i tengah cube . tapi kalau i tak boleh , maafkan i . boleh tak kalau nak buat diary ni untuk kite bersame , tentang kite , masalah kite and semuenye untuk kite . harap sangat you bace hafiz . tapi i tanak you sakit hati bile bace semuenye . kalau boleh tanak sakitkan hati you , you boleh tak kalau i nak jage you macam mane orang lain jage pakwe dyea . i nak teman you waktu you susah and i harap you sudi cerite masalah you ape-2 yang terjadi nanti . tu yang i harap , i nak ade dgn you setiap hari . :D