dah sedar , alhamdulillah akhirnya kau sedar jugak . dah lama aku tunggu , baguslah kau dah sedar sayang aku dulu kat kau macam mana . and bagus jugak kau dah sedar apa yg aku dah buat untuk bahagiakan kau selama ni . tapi kenapa baru sekarang kau nak sedar ? bila dia dah ambik aku , baru kau cakap kau dah sedar . ye memang aku sayang kau tapi lepas dah jadi and lepas apa kau buat kau tuduh aku , aku dah buang semua sayang and harap aku dekat kau . aku pun ade hati takan aku nak biar hati aku sakit je selalu . aku cakap ni bukan sebab aku dah ade couple , kalau aku tadea couple pun aku aku memang nak buat semue tu . tu yang terbaik . thanks sebab dah sedar sayang aku dulu macam mana , kita fikir secara matang okay . aku tapenah menyesal sayang kau . yess you're the one who hurt me but you're mylove one before . kenapa kite boleh berjumpa tapi tabole bersama sebab aku bukan untuk kau dan kau bukan untuk aku amy . :) takecare .