tengok post aku asyik badmod je kan . yee aku period , haatu yang asyik nak mara jee . nak terasa ? tapi tengah aku geram , marah dekat orang mesty aku nangis . sebab aku rindu dia , rindu dekat dia weyh . rindu kite dulu yg tapena bertengkar . aku sayang dia and sayang sangat . semalam aku cakap kat dia , aku tanak dia tingglkan aku . you cakap you pun same . you i sayang you gila2 . sayang rindu time kite happy gedik sesama dulu . sekarang saya buat ego dgn awak , saya tak contact awak dulu but if you know every minute im waiting for your text and call . ohh damn , menunggu tu seksa gilakan . i tunggu you ): yess i know im look very diffrent now . why am i change like this . i'm just want to give a chance for myheart to breath thats alls . cukuplah you terseksa selama ni dgn i , i tanak bebankan hati you and i dah tanak nangis . surry if you terase dgn i , terase dgn ape yg i cakap , mencarut , tengking or ape but please trust me just one thing , iloveyou so strong and you're the one ilove most . i am waiting for you hafiz , i am waiting for our days and i tunggu you cakap sayang balik . hmm , is it your heart for me ? kalau sekali lagi i dapat buat you percaya i , i will do the best for you lagi better dari sekarang . but tu cuma kalau kan masalah sekarang ni you dah kurang percaya dekat i ):