saya seorang yg ego , yeahhh . 
tinggi ego aku kan . i tahu , so i mintak maaf . i memang ego , ego sangat kuat . so im so surry again . and bile i ego tahap kesabaran you kat i kuat kan ? you tapena giveup dgn i kan . sampai bile macam ni , you bole tahan ke dgn i ? satu hari tu tabole kalau tak bertengkak , bergaduh mesty ade je point nak gaduh kan nak carik salah . macam2 i buat you sakit hati , marah , tuduh and bile kadang2 i nanges sebenarnya baru i tahu salah i buat you macam tuh . i yang bodoh , i yang buat salah then nak salahkan you pulak . bole ke kita stay if macam ni ? bole ke dapat ape yg kite plan ? boleh ke ? kita dah janji nak each together tapi i takut nanti you langgar janji you . you kalau rase dah bosan gn perangai i nanti tolong bagitahu . kalau boleh setiap hari i nak tanye , do you still love me ? sebab i nak you sayang i setiap hari and tapena bosan jawab soalan tuh . terima kasih , terima kasih untuk semua , sebenarnya u dah bagi i semua cuma ije yang rase tak bersyukur . i sayang you , i mintak maaf . lawan cakaap you , carik gaduh dgn you , tuduh you bukan2 , ego tinggi , suka tengking you , panas baran dgn you , kalau sakit tanak rehat makan ubat , kalau tengah mesej selalu balas lambat , selalu tensionkan you , selalu spoilkan mood you . and banyak lagi , you sorang je yg tahu . saya nak mintak maaf , bukan saya tak sayang awak , saya sayang awak .