lately i keep playing this song . kenapa ? tu yang aku ta pasti kenapa aku tapena bosan ulang lagu ni setiap hari . da berhari-2 aku asyik play lagu yang same je . if my dear lappy have a mouth to a speak for sure dyea akan cakap "tadea lagu lain ke na pasang , bosan lah" surry ye dear lappy . you're mine so it's up to me la kan na pasang apa ekali pun :D firsttime aku dgr lagu ney mase kat radia suria aku dah suka gile sampai tercari2 ape name tajuk dyea . lepas je hafiz suruh dgr lagu satu tajuk ney "maafkan aku" bile dgr ohh my god rase terharu sangat lagu yg aku cari selama ney , orang yg aku sayang pun dgr sekali (: sangat sedih lagu ney sebenarnya . apa yang aku fikir ? hmm , dalam setiap hubungan yang terjalin rasa curiga atau sewaktu dgnnya tu sudah sebati , mungkin . yeee aku akui lately memang aku ade bad thinking about him . na kata aku tak faham dgn dyea mungkin ta jugak sebab aku pun macam dyea like him . okay , back the story kenapa aku rasa curiga dgn dyea ? actly aku tadea rasa curiga yang dyea permainkan hati dan perasaan aku . aku percaya dekat dyea , but if he doing that aku tabole juga nak cakap ape-2 because aku dgn dyea belum ade ikatan yang sah . dyea bebas dan berhak memilih siapa yang layak berada disampingnya . tapi sebenarnya aku tanak lah dyea permainkan aku . seperti apa yang aku pikir , aku dah lakukan yang terbaik dalam hubungan ni dan aku harapkan dyea mampu jaga hubungan ney sebaik mungkin . just believe each other is enough for me . last week as usual aku dgn kawan ada buat story telling . cerita lah tentang serba sedikit masalah hati dan perasaan masing-2 . entah macam mana aku terfikir yang aku takut lose him , ditinggalkan . terlepas pulak dari mulut jahat aku , aku bagitahu dekat kawan aku , aku takut hilang dyea . them ? look like the shocked with my statement and they asking me why i feel like that . alasan yang aku bagi , hati manusia boleh berubah bila-2 masa . just pray for it . alasan jodoh ditangan allah tu yang utama but for me kita bole bermohon padanya supaya kekalkan dan satukan aku dgn dyea . aku pun macam orang lain jugak , ada hati dan perasaan . ternyata aku memang ada masa terasa hati dgn dyea tapi aku fikir if aku merajuk or marah sekali pun aku juga yang rugi . so better aku diamkan diri dan biarkan bende tu hilang dgn sendiri . a big reason kenapa aku ta merajuk atau marah dyea sebabnya aku tanak kehilangan dyea . aku cube elak diri aku dari marah dyea atau merajuk , segala ego dalam diri ney aku cube campak dalam laut . hope aku mampu kekalkan sifat ney hingga akhirnya . bukan mudah untuk terima kehilangan orang yang kita sayang . dia memang bukan yang pertama , tapi aku hanya inginkan dia jadi yang terakhir dihati ney . betul orang cakap kalau kita terima orang tu dgn hati yang ikhlas kita mesti tak lari dari rase takut kehilangan tapi andai takdir kata dia bukan dgn aku aku harap suatu hari nanti aku mampu terima semua ney dgn hati yg ikhlas seperti aku terima dyea untuk bertakhta dihati 5 bulan yang lalu . secara jujur dan ikhlas memang aku sendiri tapena rase bosan dgn dyea , bile dgn dyea aku boleh gelak macam nak gila sorang diri , kadang-2 aku kene ingat yan aku bukannya muda lagi . zaman sekolah dulu boleh lah asal nama couple je mesty 24 jam handpone dekat tangan . tapi sekarang ney aku tak kisah sangat pun semue tu . cuma apa yang aku nak dia ingat je dekat aku even jauh mana sekalipun aku dgn dia . kalau dalam sehari dia just mesej aku satu sms pun hati aku da happy . atleast dia ingat aku (:
hafiz sayang thanks ceria kan hari-2 i , trully fall in you love and takut hilang you . hope you takan mempermainkan i okayy . please yee kalau ade bende yang i buat sampai you terasa tolong bagitahu . dan jika i terleka dan lalai dalam setiap bende tolong ingatkan i okayy . one more thing yang pada i sangat penting , kalau suatu hari nanti you da taperlu kan i lagi , tolong bagitahu dgn cara baik . you jangan tinggalkan i mendiam seribu bahasa . haa , ney lagi satu bende yang penting sangat , i nak you jujur dgn i walaupun bende tu menyakitkan hati i okayy .