amy , please cukup-2 sakikan hati aku . takan la lepas putus pon kau nak sakitkan hati aku lagi ? yee , aku salah sebab buat kau lepaskan aku and aku salah sebab takpenah jadi yang terbaik untuk kau . and aku mengaku semue kesalahan aku pada kau ! so , aku mintak maaf and terpulang pd kau nak maafkan aku tak . okeoke , now aku musuh kau , kau sendiri yang cakap kau takan maafkan aku sampai mati , so wat ape aku nak terhegeh kan ? cool laa , takpenah aku jumpe lelaki macam niyh , yeess aku tau kau marah mase tuh atleast ak boleh ke kau jage ego kau sikit , tak boleh ke kau nak cakap elok-2 , eh macam aku ni bodoh sangat . dulu boleh la kau buat aku terhegeh tapi sejak tuhan sedarkan aku yang kau memang tak perlukan lagi , mase tuh aku dah giveup dan aku memang tak perlukan kau lagi and terhegeh dekat kau . yess , memang aku dah berubah , memang aku dah lain , sebab ape , semuenye sebab kau . kau yang buat aku berubah . yee aku salah dalam hal ni , yee , aku ketawe bile orang cakap semue pasal kite , bile kawan-2 kau semue tak percaye kite putus . dah nak suruh ape lagi ? and nak cakap ape lagi ? betulah dah putus , and sekarang relationship pon dah ade . deowg senang cakap aku mainkan perasaan amy , tapi deowg penah tahu tak hati aku macam mane ? deowg mengata , cakap pasal aku dgn amy , cakap aku sakitkan amy macam-2 , tapi deowg penah tahu kenape aku buat mcam tu , deowg penah tahu ke hati aku macam mane . semue orang boleh cakap macam-2 tapi deowg takpenah tahu hati masing-2 . terpulang la , kawan kau nak cakap ape pon yess aku salah sebab buat hubungan kite macam niyh . korang pandai-2 je cakap dyea sayang aku , aku rase manusia memang suke kalau tengok orang lain menangis . selagi aku tak menangis , selagi tulah korang nak buat aku menangis . good job man , try your best . korang ni memang gembire bile dapat menyedapkan hati aku kan ? tak perlulah , buang mase . aku dah tak bole terime dyea lagi , aku na kawan dgn dyea tapi dyea sendiri yang tanak . so buat ape nak terhegeh , biarlah dyea mule hidup baru dyea , korang takpayah nak cakap yang dyea sayang aku lagi , kalau dyea sayang aku dyea takan cakap macam tuhh . tak payah nak cakap lagi amy sayang aku , tak payah nak cakap status dyea semue ego saje , aku paham perangai dyea macam mane , sekali dyea benci , dyea benci selame-2nye , selagi dyea tak suke , dyea tak suke selame-2nye . aku kenai dyea , aku paham hati dyea macam mane sebab aku yang penah jage dyea dulu , so korang tak payah nak cakap aku macam-2 . TAK PAYAH OKAYY ! aman , thanks sebab ape yang kau cakap , thanks sebab kau suruh aku baik dgn amy , aku rase aku tak mampu nak buat . tak mampu nak baik dgn dyea lagi . kau cakap amy sayang aku , and kau je yang paham amy sebab amy selalu cerite pasal aku dekat kau . ouhh , terime kaseh sebab kau bagitahu aku . aku dah tak mampu nak jage kawan kau lagi . terime kaseh sebab kau nasihatkan amy untuk lupekan aku . yee , kalau aku jadi tempat dyea , aku pon sedih , yee aku kejam buat dyea macam tuhh , kenape baru aku tinggal dyea , dyea nak hargai aku ? kenape mase aku couple dgn dyea , dyea tanak hargai aku ? kenape ? sue jee paham hati aku macam mane bile amy sakitkan hati aku , sue tahu semuenye bile aku sedih , aku nangis dekat sue cerite semunye tu pon tak penah paham aku lagi . aku dah giveup , giveup untuk sayang lelaki . tapi sumpah mase aku couple dgn amy aku tak penah curang dgn dyea , sumpah demi allah aku takpenah curang , tapi dyea tak penah percaye aku , tak penah bagi aku penjelasan terang dekat dyea bile berlaku masalah , takpenah nak cube selesai masalah bile berlaku , yang dyea tahu mara-2 , maki aku lepas tuhh seminggu dua minggu baru nak baik . macam tu nak aku tahan lagi ? dyea suruh aku paham dyea , aku dah cube paham dyea , ape semue dyea buat tapi dyea penah paham aku ? sampai aku nak kuar dgn kawan-2 aku , dyea marah-2 tapi bile dyea ? bile dye enjoy dgn kawan-2 dyea , aku bising tapi dyea buat tak layan . macam mane aku nak paham dyea lagi kalau dyea sendiri tak boleh nak paham aku . aku tahu , aku jahat dimate dyea , sebab ape yang aku buat semunye salah dimate dyea , semuenye punce aku . aku aku tak tahu kenape ! maafkan aku , serius aku dah cube jadi yang terbaik untuk kau , aku pekak kan telinga ape orang cakap pasal kite , aku sabar bile banyak dugaan kite tapi sikit pon kau tak penah nak tolong selesai masalah kite . sikit tak penah ! sumpah aku tak penah menyesal kenai kau , cume menyesal kenape bile kau abes sekolah perangai kau berubah . okayy , aku nak lupekan kau , lupe kenangan kite sebab aku dah ade hafiz , yee kau ckp suatu hari nanti aku akan kene balasannye macam mane aku buat dekat kau and kau tunggu hafiz buat dekat aku . okayy , aku tak boleh nak cakap ape , sebab aku tak tahu ape yang akan jadi nanti , aku cume doa supaya hafiz takan buat macam tuhh . aku harap kau dapat perempuan yang boleh jage kau , yang boleh tahan dgn ego kau , jage dyea macam mane kau jage aku . thanks semuenye , aku malas nak cakap pasal kau lagi . thankyou semuenye , k byee !