perkataan KENAPA yang selalu ade dalam kepale aku , dalam hidup aku . yang tapena ade orang paham , yang tapena ade orang bagitahu aku jawapan dari setiap pertanyaan kenapa aku . YAALLAH , KUATKAN LAH AKU . aku tahu kau sentiasa memerhati aku .sihat ke dyea sekarang , aku sendiri pun tatahu . bile ade orang sebut name dyea dekat aku , aku jadi takut , takut dimaki , dikutuk lagi . masalah aku tak pena abes semuenye tentang cinta . aku sendiri dah muak dgn life aku . hati aku pun susah na percaye orang susah na sayang sepenuh hati tapi bila aku da percaya dan sayangkan seseorang , kenape mesty derita aku dapat ? aku salah sayang orang ke ? sekarang aku dah berhati2 nak terima orang baru , sampaikan aku buat orang menunggu . bila orang lain buktikan aku rase dyea lah yang terbaek sbb tapena ade yg buat aku macam tu . sanggup tunggu aku , sanggup buat ape saje . dear it takes so long just to feel alright . memang betul tibe2 aku termimpikan amy baru2 ni . kenape ade lagi dyea dalam tahun 2012 ni ? aku beni 2011 tahun tu aku menangis ta berhenti lepas satu2 . aku tapena ketawa macam aku yang dulu2 . aku rase nak mti 2011 , aku benci hidup aku mase tu . bila aku na lupakan dyea , ade je orang yg buat aku ingat dyea . aku benci semue ni , serius aku tanak hidup macam ni . wakeup yaya , you a ade hafiz lupekan orang yg sakitkan hati you :D 

biar sayang tu datang sendiri (: