dah seminggu masuk bulan january . okayy , buat mase niyh aku bahagia dan ALLAH bagi aku senyuman untuk hari yang datang . sejak hafiz ad dalam hidup aku , dyea warnakan hidup aku macam taman bunga , hari-2 bahagia . aku sayang kau hafiz tapi aku tahu kau takpena percaye dan kau ragu-2 bile setiap kali aku cakap aku sayang kau . yee , aku jatuh cinta dekat kau . tapi aku harap kau faham , nati kalau kite couple mesty kekok nak panggil panggilan manje kan . aku nak ucap terime kaseh dekat kau , sebab kau sanggup tunggu aku sampai sekrang , cume aku bodoh sebab tak pena hargai kamu . thankss sebab bahagiakan orang . kalau boleh orang tanak pisah dgn kamu buat selame-2nye . okayy , nak carik suami yg bek memang susah tapi saya harap awak boleh pimpin saya jadi isteri yg bek untuk kite <3 ingat ta tarikh niyhh ? tarikh kite hangout . firstdate kite 03122011 , kali kedue 23122011 , kali ketiga 07012012 and harinie 09012012 . aku takpena lupe tarikh tu (: