okayy , sekarang niyh dah tadea lagi tentang amy dalam diary ni . dah tadea lagi kisah sayang aku dekat dyea dalam diary ni . tuhan da sedarkan aku yang amy memang tak pelukan aku lagi . okayy , aku dgn amy dah putus . semuanya dah berakhirr even aku yang salah dalam hal ni . aku yg buat dyea lepaskan aku . aku ta tahan dgn semue ape yg dyea buat . aku mintak maaf sebab aku kau nanges , aku minta maaf sebab ta dapat dengar ckp kau lagi . aku tahu niat kau bek tanak lepaskan aku , tapi hati aku da ta sayang kau lagi . sejak dulu kau selalu sakitkan hati aku . enough aku tanak cakap bende ni sebab aku ta mampu na sakitkan hati kau lagi . aku tahu memang susah tok kau lupekan aku , lupe kenangan kite , lupe semuenye tentang kite , tapi percaye la yaya yakin amy bole buat semue tuhh . yaya nak ucap terime kaaseh sekali lagi sebab pena terime yaya even banyak dugaan yang berlaku mase kite bersame . 1 tahun 6 bulan dan bape hari lagi genap 1 tahun 7 bulan . yaya try lupe semue tuhh , and yaya try nak lupe semue ape yg terjadi . jangan salah kan hafiz kite putus sebab dyea tatao ape-2 . please yaya tanak kite semue gaduhh . air mate yaya tak mampu nak mengalir lagi sebab lelaki . semuenye dah abes mase amy sakitkan hati yaya dulu . yaya dah ta tahan hari-2 na pure senyum dekat semue org yang yaya bahagia tapi hakikatnya tuhan je tahu macam mane yaya time tu . yaya redha kite tadea jodoh and biarlah kenangan kite jadi saksi kite bersame . yaya doakan amy bahagia disampaing org yg tersayang . maafkan yaya sekali lagi . jage diri sebab yaya ta mampu nak jage amy lagi . yaya doakan amy bahagia taooo . salam sayang yaya untuk amy .